lördag 27 januari 2018

Vi ska nå vårt mål (We shall overcome)



1. Vi ska nå vårt mål,
vi ska nå vårt mål,
vi ska nå vårt mål en dag.
Ja, djupt inom mej (inom mej)
tror jag och vet:
vi ska nå vårt mål en dag.

2. Vi går hand i hand,
vi går hand i hand,
vi går hand i hand en dag.
Ja, djupt inom mej (inom mej)
tror jag och vet:
vi ska nå vårt mål en dag.

3. Vi ska uppnå fred,
vi ska uppnå fred,
vi ska uppnå fred en dag.
Ja, djupt inom mej (inom mej)
tror jag och vet:
vi ska nå vårt mål en dag.

4. Vi är inte rädda,
vi är inte rädda,
vi är inte rädda idag.
Ja, djupt inom mej (inom mej)
tror jag och vet:
vi ska nå vårt mål en dag.

5. Hela vida världen,
hela vida världen,
hela vida världen en dag.
Ja, djupt inom mej (inom mej)
tror jag och vet:
vi ska nå vårt mål en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar